Verdienmodellen

Op dit weblog worden met name online verdienmodellen besproken. De reden hiervoor is simpel. Het is voor iedereen die een bewezen systeem volgt en gedurende een lange periode consequent actie onderneemt mogelijk vanuit kantoor of huis, full time of part time, met en zonder grote investeringen een extra inkomen op te bouwen. De succesformule is eigenlijk heel simpel; weten wat je moet doen en dat consequent uitvoeren. Vergelijk het internet maar eens met een Mc Donalds franchise restaurant. Als men het systeem volgt, is men succesvol. Geen speld tussen te krijgen. Of men nu in Azië, Zuid Afrika of Brazilië in de Mc Donalds terecht komt, het principe is over hetzelfde. Met name deze herkenbaarheid zorgt voor wereldwijd succes. Uw Big Mac in Gibraltar smaakt namelijk hetzelfde als in New York. Er is weinig tot geen verschil. En dat is de kracht van het volgen van een bewezen systeem.

Ook online bestaan er voldoende mogelijkheden om een systeem in te zetten wat een garantie op succes biedt. Het is echter bij veel startende online “ondernemers” – men onderneemt iets, maar weet eigenlijk niet wat – een onduidelijke warboel. Vergelijk het met een tuinder die na het planten van een tulpenbol dagelijks de tulpenbol opgraaft om te kijken of deze al gegroeid is. We hoeven Rob Verlinden (de bekende TV Tuinman) niet te bellen om te weten dat deze tulpenbol aanzienlijke schade ondervindt van de blootstelling aan licht en het gebrek aan constante potgrond om zich heen. Ditzelfde principe geldt online. Uw online project heeft tijd nodig, aarde, water en soms wat Pokon om te kunnen groeien.

Online verdienmodellen 

Grofweg bestaan er drie online verdienmodellen. Dit zijn uw eigen producten en diensten, affiliate marketing waarbij producten van derden in ruil voor een verkoopcommissie worden aangeboden en advertentienetwerken. Alle drie deze verdienmodellen staan op zichzelf. Maar wanneer deze gezamenlijk worden ingezet kan onzekerheid of geluk veranderen in zekerheid en garantie. Zeker wanneer u weet wat u doet. Daarom de prangende vraag… Weet u wat u doet? En behaald u het resultaat wat u voor ogen had voordat u begon met het opbouwen van uw online imperium?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: